کارگران مشغول کارند!

آهسته برانید

آهسته برانید

کارگران مشغول کارند!

همه نوشته های این وبلاگ را از کارگاه ذهنم دزدیده ام. درست همان لحظه ای که مشغول کار بوده! جای دیگری آنها را منتشر نکنید... (لــطفا)
همگی به روح اعتقاد دارید که؟

Last Comments
Author

کتانی ضد بارداری موجود است

این طوری نمیشه... فردا میرم ریسیور و دیش و چند تا L M B > میخرم بساط ماهواره رو علم میکنم. هی کوتاه میام می بینم نمیشه. می خوام بزنم تو کار حریم سلطان و من و تو پلاس و از این جور خزعبلات. به خدا بهتر از این برنامه های خودمونه. حالا یه کم منشوری هستن ولی صداقت دارن. حرفشون و عملشون (برنامه هاشون) یکیه، تا حالا ندیدم یکیشون گفته باشن این قرص و دارو ها و آت و آشغالامون خوب نیست و عوارض داره و این حرفا، اینجا صبح تا شب اونا رو مسخره می کنن و می گن اونا بو میدن و همه مردم رو از نگاه کردن به آثار سخیف و مستهجن و فلان و بهمان اون شبکه ها منع می کنن. می گن اون قرص عوارض داره ، اون کتونی که اصلا بپوشیش بعد از یه هفته نخاع رو قطع می کنه، یه خانمی از اون کرمه زده نیم ساعت بعد سرطان پوست گرفته و....  ولی همین آقایون واسه خودشون دکون باز کردن. توتال کر رو با اسم ت... ت... می کنن تو پاچه مردم. پرفکت استپز هم همچنین. انواع روغن و کرم حلزون و شتر مرغ و اکیدنه و اورنی ترنگ هم که تبلیغ می کردن بعد جمعش کردن. یکی هم نگفت چی شد؟ چی بود؟ یه صابون با یه کرم 120000 تومن چیزیکه فکر کنم 1000 تومن هم نمی ارزید. یکی نیست یه کم گیر بده به اینا؟ به خدا روشون نمیشه وگرنه از اون محصولات بی شرفی هم تبلیغ می کردن. اصلا من به این نتیجه رسیدم که پول خوب بدی تیم عمو عزت هر چیزی رو تبلیغ می کنه. لابراتوار ساخت مواد مخدر صنعتی هم داشته باشی واست تبلیغ می کنن، در ضمن این قدر شعور ندارن که دم افطار هم که میشه فرت و فرت تبلیغ آبمیوه (اونم با این صدا: قورت قورت قورت... آخیششششششششش) و ماکارانی و پفک و روغن سرخ کردنی و تن ماهی و خلاصه هر چیز خوردنی رو پخش می کنن فراوون. نمی گن مردم هلاک می شن یه وقت؟ یه کم رو راست باشید با مردم، چیز فرضشون نکنید، این که دیگه خودرو نیست که N درصر گمرکی بگیرین واسه وارداتش تا بتونید این آهن پاره های وطنی( البته وطنی هم نیستن که تا یه نسیمی می وزه دو برابر میشه قیمتشون) قالب کنید. مردم میپرن سر کوچه یا که زنگ می زنن به کامبیز L M B > و بساط این شبکه های سخیف و کثیف و مستهجن اون ور آبی رو علم میکنند. 

  • کارفرما ...

نظرات  (۱)

من اصولا ماکز?مم مطلب? که تو ?ه وبلاگ بخونم چهار خطه!حالا بب?ن چه ب? خواب? ا? زده به سرم که ?? خط نشستم پستتو خوندم!(:
راست? اسم اون محصولات ب? شرف? ن?ست،خاک برسر?ِ

پاسخ:
پاسخ:
بی خوابی نزده به سرتون، اینا همش از هنر نویسنده هستش....
حالا خاک بر سری، چه فرقی میکنه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی