کارگران مشغول کارند!

آهسته برانید

آهسته برانید

کارگران مشغول کارند!

همه نوشته های این وبلاگ را از کارگاه ذهنم دزدیده ام. درست همان لحظه ای که مشغول کار بوده! جای دیگری آنها را منتشر نکنید... (لــطفا)
همگی به روح اعتقاد دارید که؟

Last Comments
Author

وصیت نامه یک کارفرما

آقا من اگه مردم من رو ببرید خارج دفن کنید. چیه؟ چرا اینطور نگاه میکنین؟ چرا توهین میکنی؟ وطن فروش کدومه؟  مثل این که نگرفتی موضوع رو. یه کم صبر کن بهت توضیح میدم. هی.... از وبلاگ خارج نشو..... وایسا می گم الان.... می دونی شما که غریبه نیستی با این وضع خراب بازار کار و این چندر غاز حقوق هر چی فکر می کنم میبینم اینجا نمی تونم قبر گیر بیارم. نمی دونم بر اساس کدوم قانون یه قبر فکسنی بای X ملیون پولش باشه؟ آخه چه جوری حساب میکنن؟ مگه چقدر هزینه میشه برای یک قبر؟ چقدر خدمات می دین؟ بابا به خدا اون قدر زمین رو تو مرکز خرید های بالای شهر  میشه با قیمت کمتر خرید.  وقتی میخواستم این پست رو بنویسم گفتم اول یه تحقیقی کرده باشم که الکی حرف نزده باشم. رفتم تو سایت یه قبرستون به اسم " Forest Hills " و هزینه های کفن و دفن و خدمات خاکسپاری رو نگاه کردم. آقا هر چی بگم کم گفتم. فقط کافیه ویدئویی که تو صفحه اول هست رو ببینید. 1000 بار آرزوی مرگ می کنید. باور ندارین. پس نگاه کنید. بعد به قسمت خدمات کفن و دفن رفتم و دیدم اونها هم مثل ما قبرستوناشون بالا شهر و پایین شهر داره و اقامت جناب میت در پایین شهر 3،950 دلار و در بالا شهر از 4،950 تا 6،950 دلار برای جناب میت که نه، برای خانواده آن مرحوم مغفور هزینه داره. برای پرداخت اقساطی هم میتونید 33% رو نقد و ما بقی رو در 18 ماه بدون بهره پرداخت کنید. قیمت دلار در این لحظه دارم این پست رو می نویسم 31،330 ریال می باشد و به عبارتی یک قبر در پایین شهر قبرستان مذکور هزینه اش می شود 12،375،350 تومان. حالا یکی میخوام که بره تو همین پایتخت خودمون یه قبر با این قیمت پیدا کنه. طبقه چهارم و پنجم و ششم و هفتم هم باشه قبوله. پس حالا به من حق بدین که درخواست کنم اگر روزی مردم من رو ببرین خارج دفن کنید. (منظورم از خارج همون قبرستان یاد شده می باشد) نبرید من بندازید تو رودخونه سند بگین بفرما اینم خارج. گفته باشم. فقط نگران یه چیزم این که هزینه ایاب و ذهاب شما سروران به سر مزار جهت شادی روح اینجانب یه کم زیاد میشه که البته شاید قبرستونه WiFi هم داشته باشه. اونطوری دیگه می تونید با خیال راحت از منزل خودتون و با فشردن چند دکمه روح بنده را شاد بفرمایید.

پ.ن: خداییش عجب قبرستون باصفایی.                                                                                    پ.ن: قبرستون یا قبرستون

  • کارفرما ...

نظرات  (۷)

  • -[خانوم گم جشکه]-
  • منم م?ام همونجا !!

    وص?تت از طرف منم امضا شد !

    پاسخ:
    پاسخ:
    پس بگذارید چند نفر دیگه هم بیان یه مینی بوس در بست بگیریم بریم.
    آدم با ا?ن ق?مت ـا از مرگشم ب?زار م?شه :/
    منُ بسوزون?ن ... ?ا بنداز?ن تو آب اصن :|
    سر قبرت ?ه وا? فا? بذار? ، کل???? م?ان فاتحه هم م?خونن واست !

    پاسخ:
    پاسخ:
    سوزوندن هم بنزین می خواد که اونم هزینش خیلی بالا در میاد.
    در مورد وای فای هم باید ببینیم کجا دفنم می کنن اگه اونجا شد که وای فای رو شاخشه ولی اینجا نهایتا یه خط تلفن بزارن واسه دایل آپ....
    حالا چرا قبر!؟!
    آقا!م?شه بر? بب?ن? هز?نه عقد و عروس? خارج چقد م?شه!؟من م? خوام برم خارج عروس? کنم

    پاسخ:
    پاسخ:
    همینطوری.... به خوب نکته ای اشاره کردی.... عروسی... این عروسی اون هم گرونه. میانگین چیزی حدود 25،000 دلار. همینجا شانست بیشتره....
    آقا جون برو دواطلبانه از اون جنگها? خارج کشور . هم دفن و کفنت مجان?ه به به خانواده ات خ?رت م?رسه . هم آمرز?ده م?ش? .
    بهر حال بعض? ها بهتر از شما فکر م?کنن

    پاسخ:
    پاسخ:
    چی؟ من؟ جنگ؟ اصلا به من میاد برم جنگ؟ من به این صلح طلبی! بعد این که بعضی ها بهتر ازمن فکر می کنن دقیقا نفهمیدم یعنی چی؟
    آدم با د?دن ا?ن آرامگاه دوست داره زودتر بم?ره ....

    پاسخ:
    پاسخ:
    آره.... منم یه لحظه دلم خواست...
    ن والا من اگه مُردم قبرو م?خوام چکار؟؟؟؟:))من نباشم دن?انباشد

    پاسخ:
    پاسخ:
    خب پس وصیت کنید شما رو کمپلت اهدا کنند به یکی از این دانشکده های علوم پزشکی که هم کمکی به علم پزشکی شده باشه . هم دانشجویان پاتولوژی کمی به تجربیاتشون افزوده بشه....
    دانشجوها تا آدمه زنده هس بامرده چکار.....نه نه ازا?ن وص?تانم?کنم..

    پاسخ:
    پاسخ:
    خب دانشجوهای پاتولوژی یه کم فرق می کنن...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی