کارگران مشغول کارند!

آهسته برانید

آهسته برانید

کارگران مشغول کارند!

همه نوشته های این وبلاگ را از کارگاه ذهنم دزدیده ام. درست همان لحظه ای که مشغول کار بوده! جای دیگری آنها را منتشر نکنید... (لــطفا)
همگی به روح اعتقاد دارید که؟

Last Comments
Author

آن واحد صنفی به دلیل تخلف تا اطلاع ثانوی پلمپ می باشد!!!

شلوارها را یکی دوخت و دیگری هم فروخت و خیلی ها خریدند و آب از آب تکان نخورد. کرم حلزون و ماهیتابه فضایی و کتانی جادویی! هم همینطور. همچنان دم افطار بساط تبلیغ خوراکی ها پا یرجاست. آدم دلسرد می شود از نوشتن با این اتفاقات. یعنی فقط وبلاگ من قوانین را زیر پا گذاشته بود؟ خب حالا یکی بگوید کجا موردی عنوان شده که مغایر قوانین بوده؟ نمیدانم چرا جواب نمی دهند؟!!! کاش کسی بود که پاسخ میداد به سلولهای که در کارگاه ذهنم اعتصاب کرده و منتظر جواب هستند. کاش می دانستم چه چیزی نوشته ام که تخطی از قوانین بوده است. کاش این قانون که از آن یاد می شود در باره همه اجرا می شد. یک سری از سایتها و وبلاگها را که آدم می بیند خودش خجالت می کشد از بس مطالب توهین آمیز با پست ترین ادبیات در آنها بیان شده و همچنان پا برجا و استوار خزعبلات خود را منتشر می کنند. اگر در جایی از نوشته هایم به کسی یا گروهی توهین کرده ام( که فکر نمی کنم اینچنین باشد) مطمئنا پاسخگو خواهم بود. و اگر ببینم واقعا از قانون و قوانین موجود تخطی کرده ام اشتباه خودم را خواهم پذیرفت و از کسانی که به آنها به هر نحوی بی احترامی و یا توهین شده عذر خواهی خواهم کرد. ولی این که اینطور وبلاگ بی هیچ اطلاع رسانی مسدود شود و پس از آن هم علی رغم درخواست بنده برای توضیح درباره این موضوع هیچ پاسخی از طرف مدیران بلاگفا دریافت نگردیده با اخلاق حرفه ای مغایرت دارد. 

  • کارفرما ...

نظرات  (۵)

سلام
ما را ن?ز قبلن عمو ف?لتر چ? ف?لترمان کرده بود :)
سال پ?ش ?ا شا?د سال پ?شتر :)
دق?قش ?ادم ن?س :)

پاسخ:
پاسخ:
پس چرا اون ساپورت فروشی ها رو فیلتر نمی کنه پس؟ نکنه درصد می گیره؟
من موندم چرا هک ؟؟
بهر حال ممنونم که به د?دنم امد?د. چشم حتما ا?ن آدرس رو م?ذارم . سپاس از حضورتون . هروقت پست گذاشت?د خبرم کن?د مشتاق هستم

پاسخ:
پاسخ:
سلام...
خودم هم تعجب کردم از این کارشون. بی هیچ توضیحی مسدود کردن.
چشم حتما خبرتون می کنم.
  • رادیکال منفی2
  • کارفرما جون نگران نباش. مطمئنم مکاتباتت جواب میده .. احتمالا کسی رفته و بنا به دلایلی شخصی وبتو گراش داده... و این حرفا... حل میشه....
    نخونده عاشق دست نوشته هات شدم.. به نظر میاد که نوع نوشته هات به دلم میشینه...
    اگه خدا بخواد دنبالت میکنم و اگه شیفت کردی به وب قبلی، آدرسشو حتما بمن بده...

    پاسخ:
    پاسخ:
    ممنونم دوست عزیز.
    خیلی لطف داری. خدا کنه اینطور باشه.
    چشم حتما این کار رو می کنم.
  • خاطرات من و و?لچرم
  • اخلاق حرفه ا? کجاست عز?ز من!
    بع?د م? دونم بلاگفا جواب گو باشد. من سال ها? 84 و 85 تحت عنوان? که اکنون م? نو?سم وبلاگ نسبتا موفق? داشتم. حت? دو سه نشر?ه ? کشور? از جمله ضم?مه ? شرق معرف?ش کرد. بعد ?ه مدت مشکلات شخص? پ?ش اومد که اونجا ننوشتم. چند ماه بعد که برگشتم بنو?سم د?دم نوشته مغا?رت داره با چ? چ?... بعد ?ه مدت هم نابودش کردند.
    ببخش کامنتم درد دل شد.

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام
    چی بگم؟ مشتری مداری هم خوب چیزیه که انگار اینجا به کل از یاد رفته.
    خواهش می کنم.
    وبلاگتان بس? جالبناک است!
    بلاگفا گاه? اوقات وب مورد دار گ?رش نم?اد هم?نجور? بعض?ا رو ف?لتر م?کنه
    "بلاگفاست د?گر"
    انتظار ب?ش از ا?ن ازش نم?ره ...

    پاسخ:
    پاسخ:
    خیلی متشکر... حالا تلفنی تماس گرفتم گفتن تو چند روز آینده جواب میدن.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی