کارگران مشغول کارند!

آهسته برانید

آهسته برانید

کارگران مشغول کارند!

همه نوشته های این وبلاگ را از کارگاه ذهنم دزدیده ام. درست همان لحظه ای که مشغول کار بوده! جای دیگری آنها را منتشر نکنید... (لــطفا)
همگی به روح اعتقاد دارید که؟

Last Comments
Author

توضیح

دوستان عزیز به علتی نامعلوم وبلاگ قبلی توسط بلاگفا مسدود شده. فعلا اینجا مینویسم تا ببینم مکاتباتم با بلاگفا نتیجه میده یا نه.

  • کارفرما ...

نظرات  (۷)

وا.چرا عاخه
تا جا?? که ?ادمه خ?ل? چ?ز بد? ا?نجا نبود!!!
برا? شفا? همه ب ب?ماران اللخصوص ش?راز? عز?ز :|

پاسخ:
پاسخ:
منم از همین متعجب شدم... به خدا یه وبلاگهایی رو میبینی سرخ میشی از خجالت اینقدر چرندیات توش نوشته. ولی.... حالا مهم نیست ولی کاش یه توضیح می دادن که چرا و به چه علت؟ چند تا ایمیل فرستادم هیچ کدوم رو جواب ندادن.
سلام آدرستون از "پسر ر?شدار " گرفتم بانو...اصولا بلاگفا به ا?م?لها جواب نم?ده...برا? وبلاگ قبل? منم ?ه مشکل? پ?ش اومده بود هرچ? ا?م?ل زدم و منتظر موندم خبر? نشد که نشد...آخرم مجبور به ساخت وبلاگ جد?د شدم... :(
واقعا ح?ف بود اون همه مطالب ز?باتون !

پاسخ:
پاسخ:
سلام. ممنون که پیگیر بودین. چیزی ندارم بگم.... کاش یه کم رفتار حرفه ای داشتن لااقل. یه اخطار یا چیزی. بعد هم من تا جایی که یادمه مورد بدی تو وبلاگ ننوشته بودم...
البته به لطف جناب گوگل! یه کم از مطالب رو باز یابی کردم.
باز هم ممنون از لطفتون....
  • اگه به کوروش کب?ر افتخار م? کن? کل?ک کن
  • سلام
    خدا بهتون صبر بده.
    اشکال تداره ما ف?لتر نشد?م چ? شد?م.

    پاسخ:
    پاسخ:
    ممنون... خیلی مهم نیست. فقط من چیزی ننوشته بودم که بخوان مسدودش کنن.
    به نظرم آب? رو به سرمه ا? تغ??ر بد? ، بهتر م?شه ! البته ا?ن فقط نظر شخص? خودمه :))

    + تبر?ک م?گم که مسدود شد? :)

    پاسخ:
    پاسخ:
    ان شاالله قسمت شما هم بشه :)
    وقتی میگی شخصی من دیگه حرفی ندارم...
    نه بابا !

    بحث ا?ناش ن?ست ، گاها م?ب?ن? وسط مخاطبا? ?ک? د?گه ، ?ه دشمن خون? پ?دا م?شه ! به خاطر هم?ن ادرسو ب?خ?ال م?ش?م !

    + خب خوبه که خوبه ! الان بهتر شد :)))

    پاسخ:
    پاسخ:
    آها... از اون جهت!!!
    مگه قرار بود بد بشه؟
    لااقل ?ه چ?ز جد?د بذار !

    ه? ادم م?اد م?خوره به د?وار برم?گرده !

    پاسخ:
    پاسخ:
    جدید؟ میترسم بذارم درش رو تخته کنن!!! فکر کنم باید پستها رو که نوشتم ببرم واسه اونا از وزارت ارشاد مجوز بگیرم.
    حالا بی شوخی یه کم در گیرم ولی میام مینویسم به زودی...
    salam
    nemidoonam esmet chie
    vali be nazaram shoma hamooni hastid
    ke doos daram bahash hamkari konam
    manzooram ye weblog 2 nafare
    ye sari be weblogam bezan
    age doos dashti to weblogam nazareto bezar
    mamnoon

    پاسخ:
    پاسخ:
    با تشکر از پیشنهادتون متاسفانه نمی تونم بپذیرم. خیلی معذرت می خوام...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی