کارگران مشغول کارند!

آهسته برانید

آهسته برانید

کارگران مشغول کارند!

همه نوشته های این وبلاگ را از کارگاه ذهنم دزدیده ام. درست همان لحظه ای که مشغول کار بوده! جای دیگری آنها را منتشر نکنید... (لــطفا)
همگی به روح اعتقاد دارید که؟

Last Comments
Author

دبلیو دبلیو دبلیو دات بازار شام دات آی آر

برگرفته از یک داستان واقعی(همون پستی که حذف شد)

چند روز پیش دنبال یک آهنگ و یک موزیک پلیر برای مرحوم مغفور  وبلاگ قبلی می گشتم. مراجعه کردم جناب گوگل و چیزی را که می خواستم توی معده ایشان! تایپ کردم تا شاید معده جناب گوگل! کاری برایم بکند( به این مغز که امیدی نیست / به دوستان نیز همینطور ). وقتی نام چیزهایی را که میخواستم توی معده جناب گوگل تایپ کردم جناب گوگل در کسری از ثانیه هزاران مورد شبیه به نوشته های من را برایم پیدا کرد و آنجا بود که با خودم فکر کردم اگر یک معده مثل معده جناب گوگل! توی این سر من بود. الان عکس من تو چه دانشگاه ها و چه محافل علمی ایی بود! بگذریم. حالا من مانده بودم و کلی نوشته سرمه ای و سبز و مشکی. در همه جملات هم پسوند (...ینها) به شدت یه چشم میخورد. بهترینها، جدیدترینها، بهترینها و نایاب ترینها و صد نوع دیگر ترینها که اگر بخواهم همه را بنویسم تا صبح طول می کشد. روی یکی از آنها کلیک می کنم که [ف][ی][ل][ت][ر] (ببین آدم را به چه کارهایی وا میدارن) است بعد می روم سراغ یکی دیگر و به امید یافتن چیزی که می خواستم. اول که سایت باز می شود شک می کنم به جناب گوگل و بر میگردم به صفحه قبل، چک می کنم که ببینم من اشتباه نوشتم یا جناب گوگل، ولی نه هم من متن را درست نوشته بودم و هم جناب گوگل کار خودش را درست انجام داده بود. مجددا به صفحه مذکور مراجعه کردم. ابتدا تبلیغ یک ساعت خفن است با جنس استیل ضد حساسیت و شیشه ضد خش و خاصیت ضد آب بودن تا انتهای گودال ماریانا . قیمتش هم فقط 25000 تومان است. کمی پایین تر عینک خلبانی در 16,000,000 رنگ موجود است. قیمت؟ مفت... 18000 تومن. بعد نوبت به لیزر سبز است که توانایی منفجر کردن پهپاد را هم دارد! بعد گیره کوچک کننده بینی است و کمی پایین تر جدیدترین و مفید ترین ابزاری که در کل کهکشان راه شیری می توانید پیدا کنید قرار دارد. "ت?رکمان حرفه ا? سنگ انداز ?دک دار اصل" (لال شوم اگر یک کلمه اش را پس و پیش کرده باشم) بعد از این دستاورد مهم و مدرن بشری چراغ خواب لاک پشتی قرار دارد و کمی پایین تر مانتو فروشی است و همه نوع مانتو با نامهای نسترن و سمانه و گلی و ملودی و ژینا و خلاصه هر نوع اسمی به فروش می رسد و این امکان را به مشتری می دهد که مانتویی با نام خود انتخاب کند! و بالاخره یک عکس از خواننده و یکی دو تا لینک در زیرش. خوشحال و خندان از این که این سفر به اعماق وب! پایان یافته روی یکی از لینکها کلیک می کنم که باز برمیگردم به اول همین صفحه کذایی، روی دیگری کلیک می کنم یک صفحه pop up من را هدایت می کند به یک شبکه اجتماعی داخلی، روی عکس کلیک می کنم با پیغام File or directory not found مواجه می شوم. به کل منصرف می شوم و با چند کلمه انگلیسی ایی که بلدم توی معده جناب گوگل مجددا نام آهنگ را می نویسم. و در یک سایت با تایپ نام آهنگ و سه کلیک (باور کنید سه کلیک) آهنگ مورد نظر را دانلود می کنم. و به این فکر می کنم که چرا باید اینطور باشد. چرا در همه چیز به تنها موردی که توجه نمی کنیم فرهنگ آن چیز است. خب شما که می خواهی ت?رکمان حرفه ا? سنگ انداز ?دک دار اصل بفروشی چرا ادعا می کنی سایت دانلود آن هم از نوع بهترین و به روز ترین و ... هستی؟ ت?رکمان حرفه ا? سنگ انداز ?دک دار اصل!!!!

  • کارفرما ...

نظرات  (۴)

  • رادیکال منفی2
  • چی هست این بازار مسگرا؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    قبلا نوشته بودمش که .....
    حالا می خوام بنویسمش دوباره. یه کم در گیرم. به زودی می نویسمش.
    باز هر چه باشد به از ت.. ت..!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:
    اون که اصلا جلو اینها پادشاهِ، الته یک پادشاه بی لیاقت و نا کار آمد...
  • رادیکال منفی2
  • متاسفانه ما ایرانیا یاد گرفتیم (دردهه اخیر مخصوصا) با دروغ و کلک کارمون رو پیش بریم.. حالا که شما به مزاح این حرفا رو زدی ولی واقعا فقط با یه دید کلی و یه سوال ساده میشه متوجه شد که چقدر دزدی و ریاکاری در جامعه زیاد شده...

    سوال اینه... در دهه اخیر با وجود این که اینهمه تورم داشتیم و اینهمه وضع اقتصادی بد شده، چرا اینهمه اختلاف طبقاتی زیاد شده و چرا اینهمه ماشینای مدل بالا و گرون قیمت تو دهه اخیر زیاد شده؟؟؟؟
    (حرفم کلی بود و شامل اکثریت میشه نه همه)

    پاسخ:
    پاسخ:
    دقیقا همینطوره... متاسفانه قبح دروغ از بین رفته و این منشا بیشتر مشکلات ماست. باور کنید دیدم پزشکی رو که برای چند هزار تومن بیشتر برای بیماری که نیاز به سرم نداشته سرم تجویز کرده. و البته من هم میگم همه اینطور نیستند ولی خیلی ها متاسفانه در هر موردی که فکرش رو بکنید فقط جنبه منفعت مالی اون مورد رو در نظر می گیرن.
    برا? من هزار بار ا?ن اتفاق افتاده ! و من ترج?ح دادم انگل?س? بنو?سمُ به مرادم برسم :|

    پاسخ:
    پاسخ:
    حیف نیست... تیرکمون سنگ انداز یدک دار اصل رو بی خیال میشی میری تو سایت اجنبی جماعت؟!!!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی