کارگران مشغول کارند!

آهسته برانید

آهسته برانید

کارگران مشغول کارند!

همه نوشته های این وبلاگ را از کارگاه ذهنم دزدیده ام. درست همان لحظه ای که مشغول کار بوده! جای دیگری آنها را منتشر نکنید... (لــطفا)
همگی به روح اعتقاد دارید که؟

Last Comments
Author

خدا در همین نزدیکیست...

تا حالا خدا رو شکر کردین؟ برای چه چیزهایی؟ شکر نکردین؟! چرا؟ حالا فرقی نمی کنه که جواب مثبت و یا منفی باشه... فقط عنوان کنید دلایل و چیزهای که برای اون خدا رو شکر کردین و یا نکردین چه چیزهایی بوده و یا هست؟

لطف کنید جواب این سوال رو تو قسمت نظرات بگذارید. می خوام یه مطلب بنویسم که به نظر شما نیاز دارم برای مستند بودن مطلبی که می خوام بنویسم. خیلی خیلی ممنون از همکاریتون.

پ.ن: در ضمن یه خواهش دارم از همه که صادقانه به این سوال جواب بدن. اگر هم خواستید آدرس نگذارید که راحت تر باشید.

  • کارفرما ...

نظرات  (۲۰)

سلام
شا?د کرده باشم شا?د هم نکرده باشم :)
ول? بازم خدا رو شکر :)

پاسخ:
پاسخ:
جواب کلی نه... توضیح بدین برای چه چیزهایی آره و به چه دلایلی نه...
آره شُکر کردم ..

هم?نـــ چند ساعت پ?ش بود کهـــ داشتم تو خ?ابونـــ راه م?رفتمـــ، هدفُن تو گوشم بود داشتم آهنگ گوش م?دادم و بهـــ سرعت راه م?رفتم..
اما ...
?هـــ دفعه ?ه صدا?? با صدا? آهنگ تو? گوشم تداخُل پ?دا کرد ...
صدا? اذان بود ..
آهنگ ُ pause شد و فقط بهــ اذان گوش دادم..
همون لحظه شُکر کردم کهـــ
راه م?رم .. م?شنوم ... م?ب?نم ..

حالا بهـــ درک کهـــ ج?بـــ خال?ـــ باشه ?ا پُر ..

بعض? وقتام شده تو خســــتگ?ام ، با ا?نکه م?دونسم هر کار?شـــ ب?حکمت ن?ست، بد جور? ناشُکر شدم..

ا?ن د?گه مثال زدنش شخص?ه، نم?تونم بگم ...

پاسخ:
پاسخ:
خیلی ممنون از پاسخت....
وقت? ?ک? مر?ض? داره لاعلاجه.. ..?ا وقت? ?ه حادثه ناگوارم?ب?نم واسه کس? پ?ش م?ادکه کلااااااداغون م?شه...به نظره من سلامت? ?ه چ?زه د?گس...وقت? ادم ا?نارو م?ب?نه م?فهمه چه زندگ?ه آروم? روداره که خودش سختش کرده
خداروشکرنکردن گاه? وقتا پ?ش م?ادکه ادم ز?اده خواه م?شه

پاسخ:
پاسخ:
خیلی متشکر از جوابی که دادی...
?ه بار با ?ه دستگاه پرا?د رو ?ه جاده کاملا ق?ر اندود ، که لغزنده بود جفت پا رفتم رو ترمز ، چند تا تکون خورد و خاموش شد ، سر ا?ن ?ه مورد واقعا خدا رو حس کردم.

پاسخ:
پاسخ:
خدا رو شکر که به خیر گذشته... متشکر از جوابت..
برا اون چ?زا?? که ?ادم بوده چه خوب چه بد شکر کردم :)
بعضن شا?د ?ادم رفته باشه که شکر کنم :)

پاسخ:
پاسخ:
ممنون از توضیحت...
خ?ل? مواقع آره
خ?ل? از مواقع? ک لازم بوده هم ن متاسفانه شکر نکردم ...
ول? خب مهم تر?ن چ?زا?? ک خدا رو براش شکر کردم و الان ?ادمه خانوادم بودن
از صم?م قلب خدا رو شکر کردم واقعا
و دوم?ش هم 2تا از دوستانم ک ب?ش از ده ساله با هم?م و مثله خواهر م?مونن برام
سلامت? و خوش? و .... هم ک د?گه هرک? داره شاکرشه ...
ما هم مثل بق?ه !
ام?دوارم جواب مورد نظرتونو داده باشم ...

پاسخ:
پاسخ:
خیلی ممنون از پاسخس که دادی. مرسی.
ممنونم که لطف م?کن?د و به سراغم م?ائ?د.
در جواب پستتون م?خوام بگم .
نه من همه عادت کرد?م خدا را شکر کن?م . راستش برا? هم?ن هم خدا بد عادت شده و در حق?قت ب? خ?ال ما. لابد فکر م?کنه ماکه به ?ادش هست?م بده شکر م?کن?م ،نده شکر م?کن?م، بگ?ره شکر م?کن?م . .........
مثلا ?ک دستمان را از دست م?ده?م . م?گ?م خدارا شکر که دون ?ک? رو دار?م . اون ?ک? رو هم م?گ?ره .م?گ?م خدارا شکر که پا دار?م . ?ک پامون رو م?گ?ره....اون ?ک? رو م?گ?ره م?گ?م اله? شکر چشم دار?م چشمامونرو ?ک? ?ک? م?گ?ره و ما همانطور در حال شکر هست?م وقت? هم جانمان را گرفت م?گو?م اله? شکر جان داد?م و راحت شد?م .
همه ? ما فقط شکر م?کن?م . اله? شکر

پاسخ:
پاسخ:
خب باید بگم که کار دیگه ای نمی تونیم بکنیم. چیزی هست که خودش به ما داده و در ضمن همیشه اون نیست که پسش می گیره. گاهی اوقات یا بهتره بگم بیشتر اوقات ما خودمون هستیم که نعنتها رو پس میدیم. مثلا کل دنیا بگن که سیگار بده، یاز فرد سیگاری به کارش ادامه میده و فردا اگه به خاطر استعمال همین سیگار دندونش، قلبش و یا ریه اش رو از دست داد رو به درگاه خدا می کنه و میگه خدایا این چه مصیبتی بود که انداختی به جون من. غیر از اینه؟ بعدش هم تصور کنید شما به من مبلغ کلانی پول می دید و بعد اندکی از اون رو پس می گیرید. من باز هم باید تشکر کنم. چون پول مال شما بوده. حالا اگه همه پول رو هم بگیرید باز من طلبکار نیستم... دلخور شاید باشم و لی شما به من بدهی ندارید.... برای همین هست که خیلی ها در مواقع گرفتاری هم شکر می کنند.
  • رادیکال منفی2
  • خوب درست و صحیحش اینه که آدم در هر شرایطی خدا رو شکر کنه.. چون مطمئنا پای حساب کتاب که بیاد وسط ، خیلی به خدا بدهکاریم...
    ولی خوب علیرغم اینکه اعتقادم اینه اما بنا به نسیان ارث برده از نسل انسان، خیلی وقتا میشه که زبونی خدا رو شکر نمیکنم و حتی بعضی اوقات از سختی روزگار، ناشکری میکنم...

    پاسخ:
    پاسخ:
    درسته... هر چقدر هم که این چیز ها رو یاد آوری کنیم باز یه جاهایی یادمون میره که شکر کنیم . یا بهتره بگیم ناشکری می کنیم...
    راستش من م? ترسم ناشکر? کنم ول? پ?ش اومده همچ?ن شکر کردم که از ناشکر? بدتر بوده
    مثلا شکر کردم به خاطر ...م?شه نگم!؟نم?گم
    بعد شکر گله مندانه کردم به خاطر چ?زا?? که ازش خواستم و تقد?ر او تاث?رگذارتر از تصم?م و تلاش من بود ول? نشدن...
    پست بعد?ت طولان?ه،،،ول? فک کنم با?د بخونمش

    پاسخ:
    پاسخ:
    آره یه وقتهایی شکر می کنیم. شکرهایی که از ناشکری بد تره. یه جورایی به خدا تیکه میندازیم با شکر گزاری های بچه گانه مون....
    آره بخون... پست بعدی در ادامه همین سوال هستش...
    امروز ... خدا رو به خاطر آرامش? که ا?ن روزا دارم شکر کردم :)

    پاسخ:
    پاسخ:
    خوبه...آرامش خیلی خوبه...
    :) ور ا?ز پستِ جد?د ؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    آندر دِ فرست پست...
    دِ لیتل تینگز آر بیگ.
    ?کدن?ا سپاس . ممنونم که مرا قابل دونست?د و برا? ارتباط داشتن وقت گذاشت?د. ام?دوارم از ا?ن پست بتوان?د بهره ? کاف? آنطور که دوست دار?د ببر?د و آرزو?م سلامت? برا? شما و تمام? انسانها? رو? زم?ن است .
    بهر حال شخص بنده مخلص خالص خدا هستم و دوستش دارم نه برا? داده ها و نداده ها?ش . او تک?ه گاه منست و تنها راز دارم و ستا?شش م?کنم .و هرچه از دوست (او) رسد ن?کوست .

    پاسخ:
    پاسخ:
    خیلی ممنون از نظر و آرزوی قشنگ شما...
    اون روز ک تو امتحانا فک م?کردم کارم ب ب?مارستان و مُرف?ن م?کشه ول? حت? دلم درد نگرفت خدا رو شکر کردم.

    اون روز ک فهم?دم واسه ترم 3 و 4 خوابگاه گرفتم خدارو شکر کردم.

    اون روز ک ناخودآگاه صدا? ... رو شن?دم بعدا فهم?دم هر چ? شن?دم غلط بوده و ماجرا ? چ?ز د?گه بوده خدا رو شکر کردم.

    اون روز ک پل?س نگرفتمون خدا رو شکر کردم.

    امروز ک رتبه کنکور دوستم خوب شد خدا رو کل? شکر کردم.

    ول? اکثر وقتا خدا رو شکر نم?کنم.

    ?ا ?ادم م?ره ?ا م?ذارم برا? بعدا ک درست و حساب? شکر کنم ?ا ا?ن ک با خودم م?گم ا?ن کار،کاره خودم بوده ن کار خدا.پ شکرش نم?کنم.


    تموم!

    پاسخ:
    پاسخ:
    ممنون از جواب صادقانه ات...
    هم?ن الآن جا? شما خال? داشت?م شکرش م?کرد?م ...

    پاسخ:
    پاسخ:
    کار خیلی خوبی می کردید...

    عنوان بلاگت خ?ل? جالبه
    والبته درکل بلاگت حرف نداره:ل?نک? !
    به من هم ?ه سر بزن

    پاسخ:
    پاسخ:
    ممنون از نظرت... لطف داری شما.
    چشم حتما...
    خدا روشکر بخاطر هم?ن الن که م? تونم ا?ن نوشته رو بخونم و راجع بهش فک کنم .... خ?ل? وقتا خدا رو شکر کردم بعدن فهم?دم عجب خر? بودم ها بخاطر چ?ز? خدا رو شکر کردم که که اصن ربط? بخدا نداشته ....
    مرس? از حضورتون....

    پاسخ:
    پاسخ:
    ممنون از پاسخ و نظرتون.... البته فکر نکنم چیزی باشه که به خدا ارتباط نداشته باشه!
    سلام
    مگه م?شه خداروشکر نکرد راستش موقع? که چ?ز? نم?ده حکمته موقع? که ?ه موهبت? به آدم م?ده رحمته راست?تش نم? خوام شعار بدم منم شده به ?ه چ?ز? نرس?دم کل? اعصابم خورد شده و به زم?ن و زمون گ?ر دادم ول? خداروشکر بعدش فهم?دم مشکل از خودمه نه از چ?ز د?گه و اون ش?طان که گاه? اوقات آدما رو گول م?زنه که بلا سر هم ب?ارن و ?ا ?ک فکر پل?د ?ه افسردگ? ?ه.....اصلا ب? خ?ال کلا مقصر ش?طانه و ا?ن بندگان ش?طان صفتش البته گاه? خودم هم قاط? شون م?شم خدا ببخش...
    از کامنت به درد و دل رس?د?م.....

    پاسخ:
    پاسخ:
    خیلی ممنون از نظرت دوست عزیز...
    به خاطر ا?نکه با چند تا استاد خوب از پشت کنکور تا الان تو دانشگاه بودم واقاً خدا رو شکر کردم و به خاطر ا?ن که ?ه جورا?? فهم?دم با?د حواسم جمع باشه، خوب گوش بدم و بخونم و بفهمم چون چ?زا? ز?اد? برا? فهم?دن تو? ا?ن دن?ا هست خدا رو شکر کردم.
    ?ه سوال هم دارم از شما... اگه بلاگفا وبلاگ شما رو بست چطور به مطالب گذشتتون دست رس? داشت?د؟ اگه وبلاگ رو بازم دست رس? دار?م؟ من نگران مطالبم شدم...

    پاسخ:
    پاسخ:
    خدا رو شکر که خدا شناختی و فهمیدی که حواست باید جمع باشه...
    در مورد سوالت هم تو قسمت نظرات وبلاگت توضیح دادم.
    من هم?شـه شکـر م?کنـم بخـاطر ِ همه چ?زا?? کـه دآرم .خونواده،سلامت?،کلا هر چ? تو زندگ? دارم.اما بخاطر ِ بعض? چ?زا البتـه چنـدتـا چ?ز با خدا قهـر م?کنـم گاه? وبعدش بعد 1ساعت بازم آشت?.
    +نم?دونـم بازم م?گـم حکمت خدآست :)من داروسـاز? م?خوآستـم .ول? خب نشد د?گـه :((

    پاسخ:
    پاسخ:
    به قول خودتون حکمت خداست دیگه... ان شا الله هر چی که خیره همون پیش بیاد....
    خدا راشکر م? کنم که به من شکر کردن آموخت...

    پاسخ:
    پاسخ:
    آره شاکر بودن خودش یه نعمته و باید به خاطرش شکرگزار بود....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی