کارگران مشغول کارند!

آهسته برانید

آهسته برانید

کارگران مشغول کارند!

همه نوشته های این وبلاگ را از کارگاه ذهنم دزدیده ام. درست همان لحظه ای که مشغول کار بوده! جای دیگری آنها را منتشر نکنید... (لــطفا)
همگی به روح اعتقاد دارید که؟

Last Comments
Author

توجه کردین؟ نه جان من توجه کردین چقدر استعداد جوونا تو این مملکت داره همینطور بیخود و بی جهت تلف میشه؟ تازه کلی هم ایده های خوب دارن که زیر ساختهاش فراهم نیست و داره تو چهاردیواری مغزشون(مغز چهار دیواری داره؟) داره خاک می خوره. باور کنید خوب مردمی داریم. کاش یه کم بهشون امکانات می دادن، ابزار های لازم رو در اختیارشون میگذاشتن. باور کنید تو هر جشنواره و المپیاد( نه المپیاد نه، سخته) و مراسمی می شدن آقای دنیا. یه مثال می زنم که بفهمید چی دارم می گم. مثلا یه فرد ایرانی با یه گوشی تلفتن نسل دوم از صحنه تصادف فیلم میگیره، بعد میره پیش دوستاش با بلوتوث نسخه 2 با سرعت 721 کیلو بایت بر ثانیه شروع می کنه به تکثیر این فیلم و بعد دوستاشون هم میرن پیش دوستاشون و این چرخه تا محقق شدن شعار هر ایرانی یک فیلم تصادف پیش میره. ولی یه ژاپنی یا یه آمریکایی نهایت کاری که می کنه چیه؟ زنگ می زنه به اورژانس و پلیس!!! اونم با گوشی نسل 4 و دوربین HD و بلوتوث نسخه 4 و تکنولوژی NFC و اینترنت (خواستم بنویسم پر سرعت پیش خودم گفتم که اگر اینترنت ما پر سرعته مال اونها اسمش چیه؟ منصرف شدم کلا) فکرش را می کنم دیوونه میشم به خدا... گوشی نسل 4، دوربین HD، بلوتوث نسخه 4 و تکنولوژی NFC، اینترنت و تازه اون همه تصادف زنجیره ای......

  • کارفرما ...

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی